Hantverksmässan

Vi har varit på hantverksmässan idag, men det blev inga fynd. Är ju som mest små krafs och jox, sen tyckte jag att det fanns väldigt lite utställare och det var mycket av samma. Men det är ju himla trevligt att gå och strosa runt ändå! =)
Hittade iaf pärlorna jag skulle köpa på scraptime igår när det var stängt så jag har iaf kunnat göra färdigt korten nu!

Hade ju planer på att åka till farmor efter mässan men jag började må så tjyvens så vi for hem istället, är som yrslig och konstig i kroppen. Hoppas det går över fort.

Är himla trött nu så det blir att bara ta det lugnt och mysa med familjen, och äta lite snarra =) Och kanske sätta upp nån tavla om jag får fingrarna ur och ställer mig upp ur soffan.

Hoppas ni har en bra helg!


Kommentarer
Postat av: Johanna B

Ville också till mässan men mamma tyckte att den var liten och inget bra. Och det är hon som har bil. Men hemgjord tårta var bra tröst.



Mässor är underbara!

2010-11-07 @ 00:04:13
Postat av: Johanna B

Ville också till mässan men mamma tyckte att den var liten och inget bra. Och det är hon som har bil. Men hemgjord tårta var bra tröst.



Mässor är underbara!

2010-11-07 @ 00:04:22

Lämna en rad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0