God morgon!

Åh va skönt.. jag har fått sovmorgon och just klivit upp! =)
Älsklingen tog Emil när han vaknade vid 9 men jag fick sova vidare. Han har varit lite ledsen i natt också men inte lika farligt som igår natt. Men jag lovar att det var skönt att få ta igen lite sömn!
Lillskrutt var så söt när jag steg upp och han fick syn på mig, då tittade han på mig med stora ögon och log ett jätte leende =)

Får se om vi tar oss ut på nån promenad idag.. risken är väl att maan kör fast nånstans. Snöar ju rätt mycket!

Jo, jag provade ju lite kläder i stl 62 på honom igår och han kan ha det! Det är ju lite stort på honom men inte så farligt! Shit va han växer fort våran lilla skrutt.

Just nu ligger han i min famn och surrar.. och hickar. Som vanligt, han har så himla mycket hicka!

Men nu ska jag försöka få mig nå mat!

Ha en bra dag i snöyran!


Kommentarer
Postat av: Johanna B

Härligt att du fick sova lite extra.



Åh vad underbart att få ett stort leende när man kommer upp:D



Bäbishicka är så gulligt:D

2010-11-10 @ 19:11:42

Lämna en rad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0