God morgon!

Idag har jag lust att ligga i sängen och sova bort hela dagen, är såå trött. Lilleman hr sovit lite sämre och igår kväll var han ju riktigt grinig. Men jag tror inte att han går med på att ligga i sängen hela dagen =)

Idag började ju älsklingen jobba igen, fy fasen va tråkigt! Han har ju varit ledig i 2 veckor och det har varit så grymt skönt! Men jag hoppas han får vara ledig lite mer om ett tag =)

Nä.. nu ska vi slöa lite mer.. tror lilleman håller på att somna om så då tar jag och gör samma sak!


Kommentarer
Postat av: Elina

Okej, och det är sant. Hur gammal är han nu förresten? :) Jag ser på korten att han växer som ogräs.

2010-11-29 @ 17:01:57
URL: http://volanen.blogg.se/

Lämna en rad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0