1:a advent

Nu kommer det gå fort till det är julafton! =)

Idag har vi haft en mysig söndag, först tog vi sovmorgon och sen for vi in till stan och gick en sväng på skyltsöndagen. Sen handlade vi och for hem och gjorde porterstek som vi bjöd min mamma, pappa och lillasyster på. Himla gott =)

Igår var det ju personalfest som jag faktiskt följde med på, nykert då såklart! Men det var rätt trevligt. Skönt att få komma ut lite och träffa folk. Fast helt ärlligt så är det ju alltid bättre att vara hemma och mysa med mina älsklingar!
Vi var iaf på Bodensia och åt och lyssnade på en ståuppare som jag har glömt vad han heter. Sen hade vi bord och massa champange och drinkar som väntade på oss på Lotus. Jag var inte så länge på Lotus, känner mig alldelens för gammal och för mycket nybliven mamma för det =) Men det var kul en stund iaf.

Nu sitter jag med en trött och gnällig bebis i knät och väntar på att han ska vilja gå och sova. Han har varit ganska ledsen och grinig ikväll, vet inte vad som är så tråkigt, men förhoppningsvis så somnar han och sover bra snart!

Hoppas ni har haft en bra helg!


Kommentarer

Lämna en rad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0