Tisdag

Ja idag har det inte hänt mycket. Jag har varit hemma från jobbet pga ryggen och den där konstiga smärtan högst upp på magen, i skinnet/muskeln ovanpå revbenen typ. Pratade med barnmorskan idag men hon visste väl som inte vad det kan vara så det blir läkaren imorgon. Skit skumt känns det iaf.

Älsklingen har iaf lagat bakluckan på min bil idag.. så nu går den att öppna igen. Wiihoo! =)
Jag satt och tittade på på en filt brevid.. sen när jag skulle upp så insåg jag att jag faktiskt börjar vara tjock! Vart en himla procedur innan jag lyckades få röven från backen =) Och älsklingen bara skrattade åt mig..

I morse blev vi väckta av en jävla dörrknackare.. fan va jag hatar dom! Kommer det nåt miffo pch pratar engelska och det är sååå synd om honom och hans familj och hejsan hoppsan. Och så försöker dom lura på en nån bild för 100kr. Himla konstigt bara att alla berättar samma historia. I detalj. Idioter. Dom och jehovas, samma pack.

Nu ska  jag försöka röra lite på mig så jag kan somna sen nångång.. man blir som övertrött när man inte har gjort nånting på en hel dag.

Kram på er


Kommentarer

Lämna en rad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0