Söndag!

Idag fyller min lillebror år! Grattis lillebror! =)

Så idag är det en lugn och skön förmiddag som gäller och sen blir det kalas för hela slanten! Är sjukt fika och tårt sugen så det blir kanon! =)
Skulle verkligen behöva dammsuga och skura.. fy tusan va sand lilla jycken drar in! Och ändå försöker jag duscha av tassarna och magen på henne när vi har varit ute. Orkar inte göra det varje gång så det är väl därför det är så jäkla sandigt inne.. suck. Kan det inte bli sommar nu!!

Igår var vi ute och flängde ganska mycket. Först var vi nere på stan och strosade runt lite och träffade Tessi och Emma på opalen och satt och surrade med dom ett tag. Vi shoppade även lite bebis kläder =) Så nu har vi en outfit till lillen när vi ska hem från bb iaf.
Efter stan for vi till Johhny och Sara och satt där och surrade, och så kom vi fram till att vi skulle åka hem och göra middag och så skulle dom komma och äta med oss och sen skulle vi fara på bio i Luleå. Himla mysigt!
Vi gjorde fläskfilé panna med champnjoner och creme fraiche, med ris och broccoli till. Blev faktiskt riktigt gott! Grymt mättande var det också.
Bion vi såg var Shutter Island, den var faktiskt riktigt bra! Har ju läst boken så jag visste ju hur den slutar och allt men jag blev inte besviken. Annars brukar man ju oftast bli det när man har läst boken innan man ser filmen. Men den här får tummen upp =)

Här kommer lite bilder på bebis kläderna vi shoppade. Tycker dom är såå söta =)

    

Och så coolaste tröjan! =)



Kommer bli coolaste lilla killen! Skulle bli lite lustigt om det ploppar ut en liten tjej nu.. haha. Men vi ska försöka att inte köpa så mycket kläder nu men det finns ju så mycket fint. Neutrala kläder är ju lugnt såklart men ändå.

Nä nu ska jag göra lunch..

Hoppas ni har det mysig söndag!

Kram



Kommentarer
Postat av: Lina

aa va söta kläder.. det är nåt speciellt med att välja åka hem kläderna till bebisen :)



jag har också läst shutter island och sett filmen och jag tyckte båda vara lika bra :)

2010-05-02 @ 20:59:40
Postat av: Marielle

Har ni tagit reda pa vilket kon bebisen kommer fa?! Eller gissar ni bara :P

2010-05-05 @ 03:31:57
URL: http://marli,blogg.se
Postat av: Tobbe | Tävling om parfymer på bloggen! :)

Hejsan! :) Hur är det med dig? :)



Jag har en tävling på bloggen om parfym, Var med du med?



Här är länken: http://tobbees.com/2010/may/tavling.html#comment

2010-05-05 @ 04:50:34
URL: http://tobbees.com

Lämna en rad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0