Sleepy thursday..

Shit va seg jag har varit idag! Blev rätt sent igår kväll också.. vi var och cachade i Luleå, vi loggade 11(!!)st =)
Himla kul!

Imorse ringde Tessi och väckte mig och då hoppasde jag upp ur sängen och käkade frulle och sen kom hon hit och så la vi oss och solande.. det var huur varmt som helst! Var tvungen att hämta blomsprutan med kall vatten så vi kunde svalka oss lite =) Helt underbart!
Efter att hon for hem så gick jag in och åt lite och sen somnade jag ett tag på soffan.. himla skönt! Sen gick jag och älsklingen ut och solade lite mer..

Vi hade tänkt fara till opalen och äta deras supergoda bagutte till middag men det slutade med att vi handlade och gjorde köttfärssås och spagetti istället.. men det var himla gott det också. Får ta mackorna en annan dag =)

Efter middag så däckade jag på soffan igen och det är inte så länge sen jag vaknade till.. men jag är ändå helt slut! Hade tänkt städa och fixa lite idag men det har inte blivit av.. får se om jag kanske piggnar till och dammsuger iaf.

Det har verkligen inte hänt mycket idag! =)

Ska ta och duscha svalt snart så man blir lite fräschare och sen blir det kanske nån film.
Och imorgon ska jag fara till sjukgymnasten på morgonen och sen blir det att jobba.. 12 arbetsdagar tills jag först får semester 2 veckor och sen går på havandeskapspenning! Hoppas jag iaf.. har inte hört nåt från dom än.

Ha en bra kväll!

Kram

Kommentarer
Postat av: Tessi

Jag kom på nån gång vid 20.00 att jag skulle ringa dej när vi gick upp på stan, tur man har bra minne sisådär en sex timmar senare!=) Jag var oxå helt slut igår, solen gör en verkligen utmattad, men skönt var det!

2010-05-21 @ 12:22:36
URL: http://tjassie.blogg.se/

Lämna en rad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0