Redan måndag igen..

Huvva va fort den här helgen har gått! Fast vi har ju hunnit med ganska mycket också. Valborgs firande och strosa på stan och bio och mys middag och kalas. Så det har ju varit en himla bra helg =)
Tråkigt bara att vädret har varit och är så dåligt!

Haha.. nu först steg India upp! Hon har legat och hållt sin sjuka husse sällskap =) Inte ens när jag har gjort mat har hon velat stiga upp.. hon är en riktigt sömntuta!

Har just skrivit ut blanketterna till ansökan om havandeskapspenning. Ska fylla i dom och ta med till jobbet så får chefen fylla i sin del och hjälpa mig med det jag inte vet.
Så nu håller vi tummarna för att dom godkänner det!! Fast det borde dom ju göra.
Hoppas då det iaf.. då kanske ryggen inte blir så mycket sämre innan bebisen kommer ut.

Nä.. nu ska jag gå ut med India och sen hoppa in i duschen.

Kram

Kommentarer

Lämna en rad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0