Onsdag

Idag följde jag med Marie till Jossan och Tomas i Luleå och hälsade på dom och deras lilla kille.. 11 dagar gammal är han nu =) Himla mysigt!

På morgonen var jag till läkaren och kollade upp vad fasen det är som gör så ont på magen, han sa att det är en nervskada i ryggen som gör att det bränner på magen. Förhoppningsvis så går de över efter att bebisen har kommit ut och jag blir lättare igen. Känns bara lite jobbigt att det inte går att göra något åt det just nu.

När vi kom tillbaka från Jossan så for jag och älsklingen och skulle köpa en sporttop till mig och handla lite middag.. meen så var det ju visst röd dag imorgon så alla butikerna var stängda! Typsikt. Så det bara middags handling. Får köpa en sporttop på lördag istället.

Nu efter maten har jag legat på soffan och myst med India.. åhh va mysigt det var. Hon låg bakom mig i soffan med sitt huvud på min axel och hals. Vi låg så hur länge som helst. Somnade tom en stund =)

Vi tänkte slå på nån film nu och äta lte jordgubbar och glass =) Igen.. hihi men det är ju sååå gott!

Idag går vi ju in i vecka 25 också.. tiden bara flyger fram känns det som!


V 25

    
Myspys =)


Nä.. nu kallar jordgubbarna på mig! =)

Kram

Kommentarer
Postat av: Lina

nervskada lät ju inte så skoj hoppas du inte lider allt för mycket :/



Söt magen är, så slät och fin :)

2010-05-14 @ 20:41:01

Lämna en rad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0