Onsdag

Ojoj.. vilken kväll/natt det var igår! Jag älsklingen och Sara var ute och åkte bil och tittade på översvämningarna och cachade lite. Himla roligt! Dock slutade det hela med att bilen dog mitt ute i skogen i sörbyn.. kl 2 på natten typ. Efter ett tag fick vi iaf tag på Tompa som kom och hämtade upp oss och efter ett himla massa bök och stök så lyckades vi bogsera hem bilen också. Ett riktigt natt äventyr.. men kul hade vi =)
Vi var hemma vid 03.30 så idag har varit en ganska lugn dag.

Jag var hos sjukgymnasten och fick massage kl 14 och då hade jag bara hunnit äta frulle och duscha.. tog en ordentlig sovmorgon =) Efter det har vi bara drällt runt lite grann på stan. Köpte ett nytt nagellack.. typ turkos-aktigt, himla fint!

Har ju varit helt underbart väder idag också så vi har försökt vara ute så mycket som möjligt. Efter sjukgymnasten så gick jag från step in till erikslund, så himla härligt i solskenet!

Nu har jag precis målat naglarna och vilat lite och snart ska vi fara till Luleå och hämta upp Sara och så ska vi cacha lite =) Hoppas det går bättre ikväll än igår!!

Imorgon får vi se vad som händer men det känns som att det blir en lugn hemma dag, förhoppningsvis i solen =)

Nä nu ska jag vila lite mer innan vi åker.

Hoppas ni har en bra kväll!

Kram

Kommentarer

Lämna en rad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0