Ledig helg!!

Du milde himmel va skönt det ska bli! =) Var en grymt lång dag på jobbet idag och ryggen jävlades som fasen. Och lite surt att sitta inne när det var så fint väder på eftermiddagen.

Nåja, ska ju vara fint väder i helgen också har dom lovat och då ska jag verkligen njuuuta!
Imorgon blir det Piteå och vårträffen, ska packa med en massa godsaker som man kan sitta och mumsa på under dagen, sitta och ha picnic i solen =) Förhoppningsvis!!
Hoppas ryggen är bättre då också.

Ska försöka hitta en fin kjol jag kan ha också.. som magen ryms i =) Är det fint väder så vill jag ju inte behöva svettas i jeans.

Haha.. nu är det ju filmen speed! Var as länge sen jag såg den så nu måste jag ju se den.. och äta glass =)

Ha en bra helg allihopa!

Kram

Kommentarer
Postat av: Cissi

Trevlig helg!!! :)

2010-05-15 @ 06:33:37
URL: http://lillohman.blogg.se/

Lämna en rad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0