Fredag

Jobb jobb jobb.. har varit en sjukt lång dag men för att vara en fredag har det ändå varit väldigt lugnt på jobbet. Tur det för jag har haft helt sjukt ont i ryggen idag. Och på magen.. vet inte vad det kan vara, på vänster sida som över revbenen högt upp, känns lite som en muskel inflammation eller nåt. Helt öm i skinnet och i muskeln under.

Köpte med mig lite jordgubbar och glass hem så jag och älsklingen har smaskat i oss det nu, ska snart ta och hoppa i säng så jag orkar upp och jobba hela långa dagen imorgon.
Hoppas att India inte väcker mig så många gånger i natt. Hon har blivit helt knäpp, och har varit det senaste veckan typ. Vet inte alls vad det är med henne men jag misstänker att det har med mig och magen att göra men det är ju svårt att veta säkert. Hoppas iaf att hon blir sitt vanliga jag snart igen!

Nu ska jag ta och dricka lite te och ta min järn tablett och sen krypa ner och sova.

Ha en bra helg allihopa!

Kram

Kommentarer

Lämna en rad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0