Börjar känna lite stress!

Barnvagnen vi ska köpa har vi ju sett på tradera.. ett företag som lägger ut dom där. Men nu är det länge sen dom hade just den vagnen ute och nu börjar jag på lite halv panik! Är fasen bara 3 månader kvar nu ju. Dom har en massa andra vagnar ute men ingen av dom vill jag ha. Fast om dom inte lägger ut nån snart så kan man ju alltid mejla dom och beställa en men det kändes enklare att köpa den på tradera.

Sen måste vi ju till ikea och köpa bebis saker, spjälsäng har vi ju redan men den måste jag måla.. vet inte riktigt vilken färg dock.. kanske grå? Eller svart? Eller kanske vit? =)
Har iaf tagit in en byrå som vi kan ha bebiskläderna i.. fast just nu är den full med massa annat jox så vart jag ska göra av det sen det vette tusan! Hade inte varit helt fel att bo i stora huset nu =)

Känns som jag har en miljon saker att göra men inte nog med tid. Fast det lär ju ändras när jag blir ledig på heltid.. då kommer jag har massa tid till sånt! =)

Måste komma ihåg att beställa ett sånt där gratis startkit från barnens hus också..

Börjar vara hungrig nu men det känns lite tidigt att göra middag nu.. köttbullar och stuvade makaroner blir det iaf.
Känns som jag borde göra nån nytta nu men jag har ingen energi till att göra nåt vettigt, så det blir väl att sitta med fötterna på bordet och slappa tills det är dags att göra middagen =)

Nä.. ska mysa lite med India nu.

Kram


Kommentarer
Postat av: Miii

ja de börjar närma sig gumman :) förstår att ni hade vela bo i storhuset nu, men ni kommer fixa detta i lillhuset med juh :) hoppas eran barnvagn finns kvar, den var sååå fin juh! såg dig idag föresten när vi for förbi och skulle till Lisa för att plugga, hann aldrig tuta :) haha.. vi ses! kramar

2010-05-18 @ 20:51:37
URL: http://miiimary.blogg.se/

Lämna en rad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0