Tisdag

Wiihoo.. tisdag idag = onsdag och ledig dag imorgon! =) Sweeet!
Det enda tråkiga är att älsklingen åker till Jönköping imorgon eftermiddag.. uhuu.. hatar när han åker bort. Fast det är ju bra att sakna varann ibland också. Jag och India får roa oss på egen hand några dagar..

Idag har det varit en rätt stressig dag. Först jobbade jag 9-13.45, sen kl 14.20 var vi i sunderbyn och gjorde 18-veckors ultraljudet =) Och efter det hade jag besiktning av bilen kl 15.40. Och den gick igenom helt prickfritt! Oh yes!! Grymt skönt!
Ultraljudet gick finfint det också.. allt såg normalt och bra ut så det känns himla bra. Så imorgon går vi in i v. 19. Sen när vi frågade om dom kunde se vad det var för en nån som bor där inne så sa hon att det såg ut att vara en liten kille =) Hon var inte helt säker såklart men typ. Och alla som tror att det ska bli en tjej! Lurade =)
Nu börjar det vara dags att fundera på att ta ut navelpiercingen snart.. åhh hoppas verkligen att jag får dit den igen sen i höst! Vill ha kvar den men jag tänker fasen inte göra om den för det gjorde så jävla ont och tog typ 6 månader att läka.

Nu har vi ätit middag för ett tag sen, spagetti och köttfärssås. Smaskens! Planerar att bara ligga på soffan och slappa resten av kvällen, möjligen stiga upp för att hämta blåbärspaj och vaniljsås ur kylen =) Ohh, just ja.. är ju House ikväll också. Det får man inte missa!

Haha.. kom just ihåg vad besiktnings killen sa när han skulle gå in i min bil, hade ju India med mig och hon satt i baksätet, innan han satte sig så sa han: "Jag blir inte lunch eller middag nu då?". Tror han var lite smårädd för hundar. Skrattade iaf bara och sa att nä.. ingen risk hon har redan ätit =)
Sen tog jag iaf ut India ur bilen så fick hon sitta med mig och titta på när dom gick igenom bilen. Himla spännande tyckte hon det var. Känns så lustigt att nån kan tycka att India ser lite läskig ut.. hon är ju världens snällaste, goaste, mysigaste och finaste hund. Hon ser ju inte ens farlig ut när hon försöker =)

Nä nu ska jag nog släpa mig till kylskåpet och ta fram blåbärspaj! Yummi =)

Hoppas ni har en fin tisdag!

Kram

Kommentarer
Postat av: Lina

Kul med ulraljud, vilket bf har du? jag tänkte skriva upp i kalendern så jag kommer ihåg.



2010-03-30 @ 20:07:48
Postat av: Cissi

Eller hur??Fångarna på fortet rules!! =)



Vad kul att allt gick bra på ultraljudet!! Och en kille, vad skoj! =)



Vi måste träffas med våra grabbar sen!! Vore jätte-kul!



Kraaaam!

2010-03-30 @ 20:13:01
URL: http://lillohman.blogg.se/
Postat av: Miii

hihi jasså en kille, spännande :)va bra att allt såg bra ut! mums med blåbärspaj också :) kramar.

2010-03-30 @ 21:36:18
URL: http://miiimary.blogg.se/

Lämna en rad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0