Super mys!

Har det helt underbart mysigt med min fina hund i soffan! Hon är extrem gosig idag =)
Hon la just av värsta brak fisen och när jag skrattade lite åt henne så såg hon ut att skämmas lite.. sötnosen.
Känns bra att ha henne att kramas med när Magnus är och fredags lunchar. Har just ätit tonfiskröra med pasta och hon ligger nog och väntar på att få resterna.

Var till sjukgymnasten i morse, det gick bra.. man är ju bara lite mör efteråt =) Har fått ett träningsprogram som jag ska köra och ett rött fint gummiband också.. haha. Men det kommer säkert bli bättre snart, speciellt med gummibands träningen.

Har hittat laddaren till kameran så jag ska ladda den nu och sen blir det massa bilder!

Hade tänkt ta mig ut på en liten prommis med India men orken tryter så jag tror vi vilar en stund till och tar prommisen senare. Verkar då inte som att India misstycker till den planen.
Sen skajag försöka städa lite, men jag väntar tills älsklingen kommer hem så han kan hjälpa mig lite. Typ ta upp saker från golvet och flytta tunga saker =)
Är så sjukt sugen på att baka också men isåfall måste jag fara och handla först och det kände jag inte riktigt för. Måste ju ut en sväng imorgon så då kan jag ta det då istället. Har hittat ett recept på långpanne bulle med smörkräm som verkar sinnesjukt god så den måste jag ju bara göra nåndag.

Nä.. mera mys!

Kram

Kommentarer

Lämna en rad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0