Söndag

Åh vilken underbar dag och helg det har varit!! Massa mys och massa frisk luft och mys utomhus.
Igår gick jag ut ca 09.30 och grävde färdigt min grop och sen satt jag ute och eldade och grillade hela dagen, vid 15 tiden gick jag in och packade badväskan och älsklingen och jag slängde i oss lite mat och sen for vi till relaxen på nordpoolen och firade Niklas. Himla trevligt!

En perfekt dag var det, sitta ute och mysa i solen, sitta i en bubbelpool och mysa, beställa god mat och umgås med vänner. Kan det bli bättre? =)
Idag blir det nästan samma sak. Suttit ute och myst och grillat, nu har jag snabb duschat och sen ska vi iväg och födelsedags fika hos älskingens lillebror. Alltså en riktigt riktigt nice dag idag också =)
Men shit va trött man blir av att sitta ute i friska luften, och man sover sjukt gott sen!

Idag när jag klädde på mig för att gå ut och böjde mig ner för att ta på mig skorna och knyta dom så blev bebisen typ as förbannad och sprattlade som en tok. Jag tror inte den uppskattade att jag böjde mig och mosade ihop den =) Kändes som rätt häftigt. Älsklingen längtar som tills han också kan känna hur den röra sig och sprattlar. Nu får han ju bara höra mig säga att jag kände nåt. Fasen va killarna missar mycket när det gäller sånt här, tycker som synd om dom för det är ju en helt enorm känsla. Men däremot så skulle jag gärna byta med dom när det är dags för bebisen att komma ut =)

Om dom har räknat rätt så är vi i vecka 15 idag och jag antar väl att dom har räknat ganska rätt iaf.

Nu ska jag ta och klä på mig och göra mig klar för att åka och fika.

Hoppas ni har haft en toppenbra helg!

Kram

Kommentarer
Postat av: Lina

Haha jag sa just samma sak till en klasskompis häromdagen att det var synd om Björn som inte fick uppleva hur det är att vara gravid :)



Mysigt med sprattel.. mindre mysigt med hårda karatekickar i revbenen.. ;)



Kram

2010-03-07 @ 20:04:02
Postat av: Emma

låter verkligen som en underbar helg sockertopp! och visst blir man allt härligt dåsig av friskluft, sover som ett barn om nätterna då! :) ses imorgon! pok!

2010-03-07 @ 20:47:05

Lämna en rad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0