Söndag

Har fortfarande ont i ryggen, men det är bättre än i fredags.. tack och lov för det!! Får se hur det känns imorgon om jag kanske måste gå till en läkare. Känns ju inte som att det skulle vara så smart att sätta sig i kassan när det fortfarande gör så pass ont..

Vi var ju iväg till Överkalix ändå, man vet ju aldrig hur många fler chanser vi har att göra nånting tillsammans i vinter/vår så det känns som att det är bäst att passa på när chanserna kommer =) Älsklingen stannade kvar och kommer hem ikväll nångång men jag for hem igår eftermiddag för vi skulle ju ha skaldjurskväll! Fast det blev ju såklart lite virrigt (som vanligt) när jag skulle försöka ta mig till Boden =) Har väl inte direkt det bästa lokalsinnet. Hade tänkt köra e4:an hem för då vet jag ju att jag hittar, men självklart råkade jag svänga av och köra nån krokig väg istället. Men jag kom ju hem iaf, fast pappa stod i beredskap att fara ut och leta reda på mig.. haha.

Igår så var vi iväg och kollade på is racingen, vi åkte skoter dit, eller ja.. jag och India åkte ju såklart kälke! Vi är inga skoterfantaster nån av oss =) Himla mysigt var det iaf.. vi låg ner bäddade och hade det gott där. Jag hade lånat Magnus dunjacka i stl xl så jag frös inte det minsta. var bara på vägen hem som det blev lite kallt om fötterna.. India däremot huttrade ganska mycket på isracingen trots att hon hade sitt täcke på sig. I käklen påväg tillbaka så låg hon med täcket mellan mina ben och så hade vi en filt över oss också så då mådde hon nog riktigt bra, såg då ut så iaf =)

For direkt och hämtade upp Magda på ica när jag kom från Överkalix och så for vi hem till henne och började med maten. Räksoppa till förrätt och sen blev det bakpotatis med hemmagjord skagenröra till varmätt med sallad och avocadoröra till.. åhh va det var gott!! Har längtat efter räksoppan hur länge som helst.
Stannade inte kvar så länge, var så himla trött. Tror jag var hemma strax efter 22.
India var helt slut också.. så fort vi kom innan för dörren hemma så sprang hon till soffan och kurade ihop sig och somnade! Hon har fortfarande inte vaknat mer än att hon har vinglat från bädden till soffan. Nu ligger hon och drömmer och sprattlar =) Försökte få henne att gå ut och kissa för ett tag sen men hon vägrade! Så hon har alltså inte varit ut sen igårkväll! Nåja.. hon säger ju till när hon är redo.. ingen idé att försöka tvinga henne om hon inte vill.

Idag blir det bara att slappa känner jag. Kanske tar tag i tvätthögen om jag orkar men just nu känns det som att det bara blir att vila ryggen och mysa med världens tröttaste hund =)

Tänkte visa en magbild men batteriet i kameran var slut och jag hittar inte laddaren.. men ska leta efter den och så kommer det en bild senare.

Nåja.. hoppas ni har en bra söndag!

Kram


Kommentarer

Lämna en rad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0