Några bilder..

Här kommer några bilder..

Först min mysiga sötnos =)


Hon hade en tjurig dag förra veckan.. skulle minsann ligga i en egen
soffan och tjura..



Idag har hon varit väldigt mysig och nära =)


Lite nytt stuff:

             

Nr1 Nya skor.. kan vara bra att ha lite bekvämare skor nu =)
Nr2 Tunika från H&M
Nr3 Supermysig tunika från H&M

Och så slutligen.. Magen =)

     
Vecka 17+5

Sådärja.. nu fick ni se några bilder också =)
Är så less på min kamera nu, tar så dåliga bilder och krånglar och jävlas så det blir inte att jag använder den så ofta.

Nu ska jag äta lite glass!

Ha en bra kväll. Kramkram 


Kommentarer
Postat av: Cissi

Fina kläder och super-fin mage =)

2010-03-27 @ 06:48:31
URL: http://lillohman.blogg.se/

Lämna en rad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0