Fredags mys..

Fast ikväll blir det ensam mys med India, men det ska bli himla nice ändå =)
Håller på med en porterstek nu som snart är klar och till den blir det potatisgratäng och sås gjord på skyn.. grymmes gott!!
Sen tänkte jag äta frukt cocktail med vaniljvisp.. Mmmmm.

Kanske går ut och börjar skotta min snö och eldnings grop också om jag orkar. Imorgon ska de nämligen mysas och eldas så det står härliga till =) Ska bygga mig den perfekta gropen!
Hade förresten världens disskution med älsklingen innan han for iväg med skotern.. jag hävdar bestämt att om han bara säger hur man startar snöslungan så kan jag klara av att slunga upp en gång till min grop. Men han säger att jag aldrig kommer klara det!! Men jag ska allt överbevisa honom!! Jag kan visst!! =)

Idag har bebisen varit en riktig sprattel apa.. har suttit och rapat och hickat omvartannat i kassan idag. Men nu tror jag den har lugnat ner sig, den gillar nog inte när jag sitter stilla =)

Men nu är det dags för maaaat!!


Kram

Kommentarer
Postat av: Marielle

Hej gumman! Hoppas alla mar bra, India, bebis, du & Magnus! :) Hehe... kanns som det gar jattefort med din graviditet.. du har fatt en liten kul pa magen :) Hihi! Puss pa nosen sotis Saknar dig!

2010-03-06 @ 16:29:22
URL: http://marli.blogg.se/

Lämna en rad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0