Vaktar telefonen!

Iiihh.. igår när vi var i Luleå så ringde posten och sa att vagnen har kommit och undrade när dom kunde köra ut den till oss! Hann inte hem i tid innan dom slutade igår så vi bestämde att dom skulle komma idag och dom skulle ringa innan så nu sitter jag och stirrar på telefonen typ =) Så jäkla spännande!

Annars idag så blir det att ta det lugnt och bara små pyssla lite.. är rätt sliten efter igår.
Måste handla midsommar maten och allt till det men annars ska jag nog inte göra nåt alls, förutom att skruva ihop vagnen när den kommer =)

Igår blev det lite shopping för mig ändå.. fast det var ju som bara saker jag behöver förutom ett halsband.


Lite krämer från The Body Shop.
En lättare lotion som doftar heelt underbart av hallon.
Kakao body buttern som jag inte kan leva utan, som jag smörjer magen med.
En lättare variant av kakao krämen till tex händerna.
Och så ett läppglans/balsam som luktar helt galet gott av jordgubbar.



Ansiktsrengöring och dagcreme från make up store.



Halsband från Rock Of Sweden som jag dreglat över läänge =)

Sen blev det ju självklart trosor också.. som alltid världens skönaste från Lindex.
Vi lyckades dessutom äntligen få tag på startboxen från Barnens hus! Grymt bra.. var ju självklart tvungen att sätta ihop blöjhinken på en gång när jag kom hem.. nu står den och stirrar på mig och jag vet inte vart jag ska göra av den nu =) Varför packade jag upp den nu??

Nä nu ska jag städa toan och skriva en handlings-lista.. och hoppas att dom ringer från posten snart!!

Hoppas ni har en bra dag!


Kommentarer
Postat av: lina

haha ja det är ju så kul med alla nya prylar att man inte kan låta bli att ta fram dom.



ska bli kul att se en livebild på vagnen sen :)

2010-06-24 @ 18:03:29
Postat av: Cissi

Jävligt snyggt halsband!! =)



Trevlig midsommar!



Kraaam!

2010-06-24 @ 18:08:03
URL: http://lillohman.blogg.se/
Postat av: Miii

jaaa de ska bli kul o se barnvagnen sen :) den är säkert skitsnygg!! kram

2010-06-24 @ 18:38:40
URL: http://miiimary.blogg.se/

Lämna en rad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0