Torsdag

Idag har det varit en flänga runt dag, vi har varit på föräldra träff i flera timmar, sen var vi och handlade och så var vi hem och åt och sov middag lite och sen följde vi med Sara till Luleå och så passade vi på att cacha lite. tyvärr tog vi bara en cache men det var ju så dåligt väder så det kändes inte så kul att gå och leta då. Direkt när vi kom hem från Luleå så for vi ut till Bredåker och älsklingen blev friserad. Kan lova att jag är trött nu! =)

Himla skönt att jag bara har 3 dagar kvar nu tills jag blir ledig! Nu hoppas jag bara att försäkringskassan ger mig havandeskapspenning också.. annars blir det jobbigt! Ska skicka in kompletterande uppgifter till dom imorgon och sen håller jag tummarna!

Kristina: Tack för tipset! =) Såg annonsen och det såg ju himla bra ut, men vi har redan beställt vagnen från Tyskland så nu håller vi tummarna att den ser lika bra ut i verkligheten som på bild!

Nä nu måste jag verkligen hoppa i säng.. har sjukgymnast i morgon kl 11.30 och sen börjar jag jobba kl 13.

Sov gott!

Kram

Kommentarer

Lämna en rad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0