Torsdag

Idag har vi inte gjort så mycket annat än att dona på här hemma. Har fått helt klart mina odlingsbänkar och fyllt 2 av dom med jord och stoppat ner min lila broccoli i ena och några jordgubbsplantor i andra.
Himla nice.. håller tummarna för att allt tar sig och ger mycket gotta =)
India har varit ute med oss hela dagen och blivit massa massa biten av knott och mygg.. ett bett var alldelens vid ögat på ögonlocket så hon såg helt hemsk ut där ett tag. Stackars liten.

Har verkligen satt min älskling i arbete idag.. jag har pekat och han har gjort. Han är så fin och snäll! <3
Han har kört upp odlingsbänkarna och ställt dom på plats sen har han lyft fram all jord och fyllt upp dom åt mig.

Har tvättat en massa också.. så vansinnigt skönt det är att ha tvättmaskin hemma igen! =) Är typ kul att tvätta nu.

         
Mina fina odlingsbänkar =)
Jordgubbar och på sista bilden är det lila broccoli.



Och så här ser det ut framför bron på lill huset nu.


Har skickat in en överklagan nu till försäkringskassan så nu håller vi tummarna!! Men jag tror ju inte att dom tänker ändra sig men man kan ju hoppas iaf.
Annars får jag ju bara hoppas på att dom godkänner en sjukskrivning. Men det vore ju konstigt om dom inte gjorde det med tanke på hur jävla ont jag har i ryggen, nacken, axlarna. Men men.. den som lever får se =)
Hoppas verkligen att det löser sig iaf.. för jag orkar verkligen inte jobba mer.


Nä nu ska jag ta och äta lite glass med jordgubbssås.. var så himla länge sen jag åt jordgubbssås så jag minns inte ens om jag tycker om det =)

Jo.. fasen va sugen jag är på att åka till teknikens hus nån dag! Är ju huur många år sen som helst som man var där.=) Kanske man skulle åka dit i helgen..

Nåja.. natti natti

Kommentarer

Lämna en rad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0