Tisdag?

Hmm.. för visst är det väl tisdag idag? Jo det borde vara det =) Lite lätt förvirrad här.

Igår var vi på stan en sväng och kollade på en present till älsklingens ena lillasyster som fyllde år igår. Gick som tur var ganska fort för igår var ingen bra promenera omkring dag för mig.. fick sammandragningar och massa tryck hela tiden =) När vi var inne på Kicks så vart lillen helt vild och för omkring som en galning i magen så jag kunde knappt stå.. haha. Var som rätt kul.. älsklingen skrattade åt mig när jag stod lätt framåt böjd och masserade magen. Måste ha sett rätt komiskt ut, kändes komiskt också!

Efter stan for vi och handlade mat.. verkligen på tiden för det ekade verkligen i kylen men vi har varit för slöa för att fylla på tidigare. Sen åt vi middag och sen for vi in till stan igen för att fira älsklingens syster. Himla trevligt!

Idag har vi inga stora planer.. blir att åka till älsklingens pappa ikväll för idag fyller han år! Annars blir det riktigt lugnt.. ryggen är inte snäll idag! Var hos sjukgymnasten igår och fick massage men det hjälper ju inte riktigt.

Min chef ringde och surrade lite idag också.. hon undrade hur det gick med allt. Sen hade hon hört att jag blev nekad havandeskapspenning och undrade hur jag ville lösa det. Sa att vi hade överklagat och inte hört nåt än och hon tyckte det var dåligt! Ska ringa tillbaka till henne så fort jag vet nåt mer.
Kände faktiskt att jag saknar jobbet lite grann när jag pratade med henne.. jag har inte ens varit ledig i 2 veckor! =) Är ju grill fest med jobbet ikväll men då är vi nog hos älsklingens pappa och fikar men vi får se om jag far förbi en sväng.. beror på hur ryggen känns.

Nä.. nu kurrar magen!

Ha en bra dag allihopa.

Kommentarer
Postat av: Miiii

hihi oj om lillkillen fick ett sånt ryck inne på Kicks, hehe.. hoppas de gick över fort då så du kunde gå vidare i butiken hehe :)

Schysst av henne att ringa och höra med dig hur de går o så! :) jag hoppas cokså de löser sig för dig! vi ses imorron gumman :) kramar

2010-06-15 @ 19:15:31
URL: http://miiimary.blogg.se/

Lämna en rad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0