Söndag

Igen känns det som.. var det inte nyss söndag? Nåja.. är ju ledig ändå så jag behöver inte ha nån måndags ångest =)
Däremot så har jag stooor ångest över att jag har fått ett utslag på kinden! Ser inte kul ut kan jag lova.. älsklingen retas och säger att jag har svinkoppor så jag fick lite panik och for till vårdcentralen, men dom sa att det var lugnt så =)
Sen var vi hos mamma och pappa och åt pizza och nu har vi nyss kommit hem igen och slängt oss i soffan.

Imorgon ska jag åka in till jobbet och lämna in mina sjukskrivnings papper till Eva.. sen har vi inga planer för resten av dagen men det känns som jag bara ska hem och vila efter det. Förkylningen vill inte ge med sig.. är så grymt täppt i näsan!

Hoppas att vagnen kommer i veckan! Känns som det är en hel evighet sen vi beställde den.

Nu svammlar jag bara på igen.. ska sluta med det och dyka ner i godis påsen istället =)


Kommentarer

Lämna en rad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0