Sista arbetsdagen! =)

Wiihoo! Idag är sista arbetsdagen på lääänge =) Jobbar 15-21 och sen ska jag hem och fira att jag har semester!

Idag har jag bara slöat hittills.. vaknade tidigt imorse av att jag hade sjukt ont i nedre delen av magen.. vet inte vad det var men det har hållt i sig tills nu. Men nu är det mycket bättre.. gör lite ont när jag rör mig bara. Säkert lillskrutten som tryckte på nånting eller nåt sånt.

Funderar på vad jag skulle köpa för gott att fira med efter jobbet.. åt jordgubbar igår kväll men det kanske får bli det ikväll också =) Läste att jordgubbar innehåller mycket järn och det behöver jag ju så.. sen är det ju så vansinnigt gott med jordgubbar!

Nä nu måste jag klä på mig och göra mig klar för jobbet!

Kram

Kommentarer
Postat av: Cissi

Härligt!! NJuuuuuut!!! =)

2010-06-06 @ 15:39:34
URL: http://lillohman.blogg.se/
Postat av: Miiii

ja gu vad skönt! :) nu e du leeeedig gumman! wiiiii! jo jordgubbar är bra med järn :) och det är ju så grymt gott! måste äta mina jordgubbar jag har i kylen hihi!! kraam

2010-06-06 @ 22:13:00
URL: http://miiimary.blogg.se/

Lämna en rad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0