Onsdag

Idag har vi varit hos barnmorskan, tyvärr var det en vikarie istället men det gick bra ändå. Min mage är nu 27cm.. så jag följer kurvan bra.
Vägde mig också.. på inskrivningen i vecka 9 vägde jag 52,6kg och nu idag i vecka 28+0 så vägde jag 63,1.. så jag har alltså gått upp drygt 10kg! Shit pommes. Undra på att det gör ont i fötterna..

Har haft en riktigt livlig liten unge i magen senaste 2 dagarna men idag verkar han ha en slappar dag.. bara några mjuka puffar har han gett mig idag.


V 28+0

Barnmorskan sa att jag hade en väldigt fin mage, inga bristningar eller streck nånstans =) Känns som body butter krämen funkar.. är iaf väldigt skönt att smörja magen med den, och så masserar man ju magen lite då också och det är ju också skönt.

Har upptäckt att jag mår mycket bättre om jag sover en liten stund mitt på dagen eller eftermiddagen. En powernap så är jag fit for fight för middag och kvälls stök.

Ikväll blir det myskväll med brudarna.. ska baka min omtyckta vita kladdkaka hade jag tänkt =) Ska bli himla mysigt att sitta och surra om allt och inget.

Vi ska åka iväg en sväng nu, bla till polisen för inbrottet vi hade.  Sen blir det hem och göra palt till middag! =)

Hoppas ni har en fin dag!

Kram

Kommentarer
Postat av: Cissi

Jo, du har verkligen en jätte-fin mage!! =)

2010-06-02 @ 15:20:52
URL: http://lillohman.blogg.se/
Postat av: Lina

fin mage!



jag sov också middag när jag var gravid och det var jättebra :)



intressant och se hur många kg det blir tillslut ;) men det försvinner ju allt sen när bebisen är ute.



Smarrigt med kladdkaka :)

2010-06-02 @ 15:32:54
Postat av: Marielle

Sova middag ar helt guld vart.. min nya favorit hobby!!!! Jag gar upp 10 kg latt utan bebis i magen! HAHHA!

2010-06-02 @ 23:29:45
URL: http://marli,blogg.se
Postat av: Miii

ja du har superfin mage gumman! :) och sova middag, joo de är toppen, de måste man nästan :) jaaa gumman, din vita kladdis var underbar som vanligt!! du e kung på den :) tack för kvällen. kraaaam

2010-06-03 @ 09:45:33
URL: http://miiimary.blogg.se/
Postat av: Kristina

Hej!



Den är himla fin din mage :-)!! Vet inte om ni har hunnit beställa vagnen ännu men ett tips är att kika i BarnensHus reklamen som kom idag; de har en kampanj på en Carena Free Barnvagn, Brio Babyskydd, Vagga, Nappflaska, Lite kläder, Mjuklift (kan ha varit något mer) för 4995;-! Ett riktigt bra pris faktiskt :-).



Kram/ Kristina

2010-06-03 @ 19:37:06
URL: http://lillavaochjag.blogspot.com

Lämna en rad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0