Avslag.. igen.

Jepp.. fick ett brev från försäkringskassan idag och dom avslog min ansökan igen.
Känns riktigt sugit.
Är ju sjukskriven nu ändå så jag jobbar ju ändå inte men det hade ju känts bättre med havandeskapspenning.
Nu hoppas jag bara att dom inte nekar mig att vara sjukskriven också.

Var in på jobbet idag och lämnade in sjukskrivnings papprena.. nu har jag iaf 2 veckors lugn och ro eftersom jobbet betalar dom 2 första veckorna av sjukskrivningen. Skönt det iaf.

Nä.. ska ta och slänga igång en tvättmaskin iaf så det blir nånting gjort idag.

Sen blir det middag.. champinjonsoppa med baguetter. Enkelt men mumsigt!

Hoppas att barnvagnen kommer i veckan.. det skulle göra mig på bättre humör!

Hoppas ni har en bra dag!

Kram


Kommentarer
Postat av: magda

men vad är de för fel på dem? Det skjuts verkligen för lite. Hoppas det ordnar sig för dig.

2010-06-21 @ 21:43:02
URL: http://magdalenaledin.blogg.se/

Lämna en rad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0