Underbara väder!

Åh va härligt väder det är! Helt underbart.
Var himla skönt i sovrummet i natt också när jag hade kört ac:n flera timmar =) Lite jobbigt att India är rädd för den bara. När vi startade den tidigt imorse innan vi steg upp så fick hon faktiskt komma upp i sängen och sova brevid mig nån timme innan vi steg upp. Hon är så himla rädd för röret som leder ut värmen.. när vi skulle stänga av den så lossnade röret också och jag trodde fasen hon skulle kissa ner sig i sängen! Fy fasen va rädd hon blev.. sen kom hon och kröp upp tätt intill mig och myste och somnade om. Min fina lilla tjej =)
Tillochmed älsklingen tyckte synd om henne.. han tillät ju att hon sov i sängen! =)

Idag har jag haft fin besök av sötnosarna Tessi och Emma.. himla nice att sitta i solen och surra. Även fast vi var segast i stan hela bunten =)

Tror jag ska ta tag i att börja slipa spjälsängen nu.. så himla tråkigt att slipa så det är lika bra att börja nu för jag kommer nog dra ut på det i oändlighet! Slipa är det tråkigaste som finns.
Skulle behöva röja upp grejer som vi inte ska ha kvar också.. och slänga ut nån annons på dom. Nu står dom ju bara och tar en massa plats i storhuset.

Men först.. hämta älsklingens motorcykel i degerbäcken!


Kommentarer

Lämna en rad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0