Söndag igen..

Veckorna bara flyger förbi! Hoppas det går fort nu tills lillen kommer =)

Tog mig ut och tittade på lite folk igår.. var himla nice! Magnus hade bytt bort min bil så jag var tvungen köra hummer hem sen. Rätt läskigt att köra en så stor bil!
Hände en rolig grej när jag var på väg hem.. skulle släppa av Lina hemma hos henne och efter vägen hittade jag min kusin och hennes man, och dom gick just och pratade om att ringa mig och fråga om skjuts för dom var så trött i fötterna och så körde jag just förbi =) Plockade självklart upp dom! Tur att vi alla bor i samma område =)

Idag är det en riktig soff dag.. tog mig knappt upp ur sängen idag för jag har så jäkla ont i höften och ena benet så det blir att göra absolut ingenting idag.
Sen är lillskrutten helt galen idag.. magen bara flyger från sida till sida! Hoppas han vänder sig rätt nu när han sprattlar runt så mycket.

Skulle verkligen behöva ta tag i målandet av spjälsängen snart också..

Nåja.. åter till att spela harpan!



Kommentarer

Lämna en rad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0