Skrutt unge!!

Men såklart så har han vänt sig så han ligger på tvären igen! Han gör verkligen skäl för sitt nuvarande namn Emil.. riktig bus unge!
Nu har han till den 30:e på sig att vända sig rätt, annars tar dom till våld.
Vi ska tillbaka till BM den 28:e och så ska hon kolla om han har vänt sig rätt och har han inte det så ska vi upp på sunderbyn den 30:e och så ska dom försöka vända på honom. Risken då är ju att han tycker att det är för jobbig behandling och isåfall tar dom ut honom då också.
Så jag hoppas verkligen att han vänder sig själv!!

Har ju fasen ett bröllop den 31:a som jag inte vill missa =)

Men jag tror det är lika bra att ställa in sig på att dom snittar och tar ut honom för då om allt då går bra istället så är det ju bara en positiv överraskning!

Nu ska jag äta och sen ska jag nog ta tag i slipningen..

Kommentarer
Postat av: lina

nåja han har ju åtminstonde inte fötterna neråt det är ju bra :)

2010-07-20 @ 20:47:01
Postat av: Miiii

ja vi får hoppas han hinner vända sig :) ja Emil är ju ändå passande namn nu då hehe..

Precis, lika bra du ställer dig in på det så får ni se om de kan gå på nå lättare sätt! :) kramar

2010-07-20 @ 21:35:43
URL: http://miiimary.blogg.se/
Postat av: Cissi

Ja, shit, hoppas han vänder sig!! Han är en riktig busig en! =)

2010-07-21 @ 09:31:43
URL: http://lillohman.blogg.se/

Lämna en rad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0