Så jäkla tråkigt!

Aaahh.. sitter ute i solen och slipar på spjälsängen. Så sjukt tråkigt och jobbigt det är att slipa!! Och det är ju några pinnar som ska slipas.. har inte ens gjort 1/4 del och jag är redan så himla less =)
En fördel med att sitta ute och slipa är ju självklart att man bilr brun och fin.. eller ja.. jag har typ bränt mig på ena armen och den andra har knappt fått färg alls.. tror jag måste vända på mig lite.. haha.
Tog iaf en paus och gick in och åt ett äpple och nu ska jag dricka lite och slå igång en tvättmaskin och sen ska jag göra färdigt ena gaveln som jag håller på med nu.. har iaf gjort halva den! Wihoo.

Funderar vad man skulle göra till  middag idag.. är ju så himla varmt så vi äter sen middag så man orkar äta!
Tror nog att det får bli chili con carne.. mums! Med extra chilisås i =)
Blev ju lite hungrig nu är jag tänker på det.. men först ska jag slipa färdigt!


Kommentarer

Lämna en rad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0