Rump unge..

Sådär ja.. det var ju ganska snabbt avklarat! Blev dock inget vändningsförsök utan dom gjorde ultraljud och så röntgade dom mina höfter och bäcken.  Och så kom dom fram till att jag har perfekta höfter och bäcken så han får komma ut med rumpan först om han vill. Hon sa att jag var som gjord för det här så det känns ju bra!
Han kan ju fortfarande vända sig rätt själv också om han skulle känna för det.
Finns tydligen inga som helst nackdelar med att föda i säte heller så..

Är sjukt trött nu så vi ska ta och slänga oss på sängen och sova en stund nu.

Joo.. när vi åkte till Sunderbyn i morse så var det ett sjujävla oväder! Åskade som fasen och regnet verkligen öste ner.. har aldrig varit med om att det har regnat så mycket!! Det gick vågor på 97:an! Kan lova att jag var glad att älsklingen körde och inte jag =)
Filmade lite men jag har inte hunnit kolla hur den blev, ska kolla det sen och kanske lägger upp den här då.

Nu sova sig lite!


Kommentarer
Postat av: Tessi

men shit va skönt!

Jag vaknade av ovädret, shit pommes vad det levde om!=)

2010-07-30 @ 11:28:16
URL: http://tjassie.blogg.se/
Postat av: Cissi

Härligt!! Ja, alla sa att man spricker massor då man föder i sätet, men det verkar då inte stämma alls, en kompis till mig födde i sätet, sprack inget och jag som födde vanligt sprack som en tok =) =)

2010-07-30 @ 12:27:43
URL: http://lillohman.blogg.se/
Postat av: Miiii

jaha okej, men då äre ju lugnt :) skönt för er o veta!

2010-07-30 @ 15:47:11
URL: http://miiimary.blogg.se/
Postat av: Lina

vilken liten buse, vet några som fött i säte och det har gått bra. men håller tummarna på att han vänder sig rätt iallafall.. :)

2010-07-30 @ 16:35:34

Lämna en rad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0