Rensa, kasta, sälja!

Tänkte gå och göra ett litet ryck i storhuset och ta bilder på sånt som jag ska sälja och slänga ut en annons på blocket. Är ju så onödigt att det bara står där och samlar damm. Väntar ändå på att ugnspannkakan ska bli klar så under tiden kan jag göra det.
Har sån himla besluts ångest om jag ska sälja min balklänning eller inte. Vill ju som ha kvar den som ett minne och så men samtidigt känns det ju rätt onödigt att den bara hänger där och aldrig blir använd. Hmm.. svåra problem.

Annars har det inte hänt ett skit idag... har bara vilat. Blir sååå grymt uttråkad av det bara.

Nåja.. ska kila ut i storhuset då..

Säg till om det är nåt ni behöver... kanske har det till försäljning ;)

Kommentarer

Lämna en rad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0