Pyssel..

Har just kommit hem från pyssel kvällen.. himla nice att sitta och pyssla och surra en massa =) Grymmes bra att vi fick så mycket gjort.. nästan allt är klart!

Nu sitter jag bara och slö surfar runt på nätet och försöker koppla av och bli trött. Lite svårt dock när det är så mycket tankar i huvudet.. sen bråkar bebis med mig också. Och så lite förvärkar igen.. ilar som tusan ner i ena ljumsken och vidare ner i benen. Men jag ska dricka en massa juice och se om det hjälper.. är det bara lite kramper så brukar det ju hjälpa lite om man dricker mycket tycker jag. Annars får det bli panodil så man får sova iaf =)

Jo just ja.. idag har vi fått vin öppnaren som vi fick i "present" för att vi uppgav 25 par när dom var här och demade dammsugaren. Synd bara att vi dricker vin så sällan! =)
Vi får lära oss det när jag får börja dricka igen!


Den kom i en fin liten låda. Vinöppnare med
Ställ och extra skruv och folieskärare.. minsann.

Imorgon bär det av till luleå för att sminka bruden och hitta lite underkläder.. dock ekar ju tyvärr mitt konto så för min del blir det bara att vara sällskap =) Men det är ju trevligt det också.. hoppas bara att värkarna har gett sig tills imorgon! För nu är dom inte roliga.. men man kan ju hoppas att dom får lillskrutten att vända sig åt rätt håll =)

Nä.. nu blir det juice, ett äpple och så en järntablett och sen är det hopp i säng!


Kommentarer

Lämna en rad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0