Puh!

Shit pommes va varmt det är.. och kvavt. Men det är nice =)
Är bara så himla seg från igår.. känns typ som jag är bakis.. haha. Skallebang och hela köret.. men det skyller jag på att det är så kvavt. Känns nästan som att det är åska i luften.. wiii hoppas det blir ett riktigt åskoväder! =) Tycker det är så jäkla mysigt med åska!

Har haft besökt av Sara, Nicke och Ebba idag.. och så mamma och pappa =) Mysigt att sitta och surra och bara vara!

Ska snart ta och fara och handla lite.. måste bara sitta och vila lite först. Sen blir det korvstroganoff till middag.. mumma.

Sen blir det nog bara soffan hela kvällen.. ska ju till piteå imorgon och sy ut klänningen till bröllopet! Så det blir en tidig kväll så man orkar med det!
Och på tisdag ska vi på kontroll hos barnmorskan igen.. är ju som spännande varje gång men nu är det ju så ofta man ska dit.
Och så tycker jag att vi alla håller tummarna för att våran bilbarnstol kommer i veckan också!

Ja.. nu hade jag inte så mycket mer att säga (skriva) så.. ja.. =)


Kommentarer
Postat av: Cissi

Håller verkligen tummarna!! =)

2010-07-18 @ 18:22:24
URL: http://lillohman.blogg.se/
Postat av: Miiii

ja jag håller tummarna att bilbarnstolen hinner komma! :)

2010-07-18 @ 21:21:34
URL: http://miiimary.blogg.se/

Lämna en rad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0