Onsdag, v 34!

Idag är en bra dag känns det som! Har sovit ganska dåligt inatt också men bättre än igår iaf =)
Vi går in i vecka 35 idag också.. så nu börjar jag ana ett slut på att gå och vara tjock och klumpig och istället få en liten bebis =)
Orkar inte ta nån bild på magen idag.. känns inte som att den har ändrat på sig så mycket sen sist.

Känner för att göra nånting idag så jag ska ta och hoppa i duschen och sen tänkte jag baka en kaka, Norrlandskaka tror jag det får bli, och sen skulle jag verkligen behöva måla färdigt hyllorna vi ska ha i köket! Vet dock inte om jag får måla med den färgen men jag får ta reda på det först.
Vädret är ju inte så roligt så då passar det bra att göra inomhus saker istället.

Känns att jag inte har varit hos sjukgymnasten på ett tag nu också.. hon har semester. Tänk vad lite massage kan göra!

Nä.. duschen var det!

kram

Kommentarer

Lämna en rad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0