Måndag

Idag har det verkligen varit supervarmt ute! Grymt skönt men samtidigt grymt jobbigt =)
Har inte gjort mycket idag heller.. vi var en sväng till förrådet och hämtade lite bebiskläder och så har vi varit och veckohandlat. Blev grillad karré, klyftpotatis och tzatsiki till middag idag.. och grillad majs såklart!

Skönt nu på kvällen när det har blivit lite svalare.. har haft fötter som fotbollar idag! Kände inte alls igen mina fötter när jag tittade på dom.

Hmm.. ja.. vad mer finns det att säga?
Jag ska skriva ett mejl till våran barnvagns leverantör.. har fortfarande inte fått bilbarnstolen. Vill ju som ha den också nu. Mejlade dit när vi hade fått vagnen och då sa dom att stolen skulle komma efter åt.. men det var ju ca 3 veckor sen så den borde ju som dyka upp nu!
Med tanke på alla förvärkar jag har haft och har när jag rör mig så känns det som att jag vill ha allt klart ifall lillskrutten känner för att dyka upp tidigare än väntat =)

Nä nu blir det glass och kanske lite chips..

Kram på er


Kommentarer

Lämna en rad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0