Låång lista..

Jag har en lång lista med saker som jag borde göra.. men har en känsla av att det inte kommer bli så mycket gjort idag =) Är grymt seg och slö idag.. har legat vaken i sängen länge men inte orkat kliva upp. Så himla skönt att ligga och dra sig och små slummra!

Älsklingen är och jobbar idag.. känns lite konstigt att han inte är hemma med mig som han brukar =) Är så van att alltid ha honom nära och det är så underbart! Men men.. jobba måste man ju tyvärr göra! Tur jag har India att mysa med på dagarna iaf.. hihi.

Nä.. ska väl ta och klä på mig och försöka göra nånting iaf!

Kommentarer
Postat av: Cissi

Vila och sov så mkt du kan!! =) Det är bara att njuta!! =)

2010-07-16 @ 15:48:46
URL: http://lillohman.blogg.se/

Lämna en rad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0