Furminator

...Heter ju borsten som jag lånade igår och har provat på India. Jag testade lite igår och nu idag har jag borstat henne ordentligt. Jag tycker iaf att den verkar vara superbra! Lossnar hur mycket lös päls som helst och det ser ut som att hon släpper mindre efter att jag borstat henne också.
När jag har borstat henne med en vanlig borste så brukar hon släppa lika mycket efter borstningen som före.


Räcker nästan till en ny hund =)

Och då borstade jag ändå av henne lite igår också! Hennes päls känns mycket bättre nu efteråt.


Mår lite bättre nu också. Värkarna har gett sig och vi har ställt in utflykten till stugan så vi kommer bara vara hemma och jag ska ta det lugnt och vila. Vill ju inte hålla igång mer än nödvändigt och kanske råka stätta igång förlossningen för tidigt!
Läkaren rekomenderade ju vila så jag får väl lov att lyssna på det =)
Så den här dagen och förmodligen hela helgen kommer att bestå av vila, glass och jorgubbar och annat gott!
Skönt att jag har min älskling som tar hand om mig.


Kommentarer
Postat av: SANNA

Hej! :)

Vad händer hos dej? :)



kram.

2010-07-10 @ 18:19:02
URL: http://sannaakarin.blogg.se/

Lämna en rad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0