Bröllops förberedelser..

Nu är jag i princip redo för bröllopet på lördag! For till mamma och så fick hon hjälpa mig att färga håret idag.. jobbigt att skölja ur det själv med tjock magen!
Klänningen är klar, och jag vet vad jag ska ha för smycken, skor har jag klart (får dock se om jag får på mig första valet) och håret och sminket kommer nog Frida att fixa. Perfekt!
Längtar som en tok! Ska bli så himla kul att få vara brudtärna åt min fina Sara =)
Nu hoppas vi att vändningsförsöket går bra på fredag bara!!


Före och efter..

Sen att jag är helt osminkad och blek som fasen behöver vi ju inte låtsas om =)
Ska ta och smörja mig med en bus kräm så jag har lite färg på bröllopet iaf!

Medans mamma hjälpte mig med håret så gick pappa en riktig lång prommis med India.. gissa en som sover gott på soffan nu.. hihi.
Dom hade varit och gått i skogen och hon hade fått springa lös och nosa runt.. hon är ju sällan i riktiga skogen tyvärr, för hon älskar verkligen att springa runt i skogen och spana på allt =)

Nu är det soff häng som gäller!


Kommentarer
Postat av: Miiii

Det blev ju bra med håret :) Perfekt! hoppas bara att de går bra på fredag nu! Undra om vi kanske hinner fota nån kväll i veckan, bara de inte regnar :) kram

2010-07-26 @ 19:08:11
URL: http://miiimary.blogg.se/

Lämna en rad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0