Boden Alive!

Är typ sommarens bästa helg =) Igår var jag till Magda en sväng där det var en massa folk och sen gick jag och några stycken ner på området och kikade runt. Hamnade tillslut i ett öltält där vi satt ett tag innan det blev dags att åka hem. Himla nice att sitta och titta på folk och surra! Var visst en fördel att vara gravid när man skulle stå i kö in till tälten.. fick gå före typ alla =) 

Idag fyller min fina mamma år så vi har varit där och firat henne och ätit massa go fika. Sen fick vi go middag också =)

Har verkligen varit supervarmt idag! Har mått lite lurvigt och jag tror det är pga värmen.. fötterna har svällt upp som tusan och det gör svinont att gå på dom, känns typ som att dom ska spricka. har legat och vilat med dom i högläge ett tag nu och jag tror att dom har blivit lite mindre =)
Var som sugen på att gå och kika på lite folk en sväng ikväll men vi får se hur det blir. Får spraya fötterna med kylspray så kanske jag får på mig några skor..
Vill vinna en sån där söt nalle som jag såg att dom hade nere på alive!

Nåja.. nu måste jag iaf skjutsa in älsklingen till stan.

Hoppas ni har en bra helg!


Kommentarer
Postat av: Lina

Det var kul att träffa dig, jag är för övrigt ledig hela veckan kanske vi kan ses nån dag`.

2010-07-04 @ 14:09:19

Lämna en rad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0