Back in Boden..

Nu är jag hemma igen.. eller vi har varit tillbaka i Boden ett bra tag men jag stannade till hos mamma och pappa och surrade med dom när jag skulle hämta India.
Har gått himla fort allt vi skulle göra idag.. tog knappt 2 timmar för henne att sy ut klänningen och fålla upp och sy in Sara´s klänning. Under den tiden så fikade vi och strosade runt i några butiker.

Hittade 2st jättesöta body´s på cubus som jag inte kunde låta bli =)
Den ena fick vi av Sara.. tack sötnos!



Sen på vägen hem så åkte vi förbi Böle och tittade på underbart vackra araber! Så himla vackra djur alltså. Kunde ju inte låta bli att ta några bilder =)






Visst är det helt otroligt vackra djur?

Jag skulle hemskt gärna ha en egen häst om jag bara hade tiden och pengarna till det! Sen att jag är allergisk är ju såklart ett minus men jag har ju hållt på med hästar större delen av mitt liv och det är nu på senare år jag har blivit allergisk. Så kanske om jag skulle utsätta mig för hästar och hö varje dag så kanske det skulle bli bättre.. skulle kunna funka! Fast det får förståss bli efter att bebisen är född..
Men jag saknar verkligen stallet och hästarna!

Nu sitter jag och väntar på att älsklingen ska komma hem och på att lasangen ska bli färdig.. ska bli så jäkla gott med lasange! Mums!
Är grymt sugen på typ en räksallad eller nåt sånt men det får bli en annan dag.

Nä.. fötterna på bordet och en omgång harpan nu då.

Kram

Kommentarer
Postat av: Miiii

vad söta bodies :) hihi!

2010-07-20 @ 11:00:48
URL: http://miiimary.blogg.se/

Lämna en rad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0