My birthday! =)

Så var man ett år äldre.. shit alltså jag börjar ju vara gammal nu =)
Har iaf haft en lugn och skön dag, är ju inte frisk än så jag och Magnus ska ha gemensam födelsedags fika nästa helg istället. Orkar som inte med en massa ståhej idag =)
Funderar på om jag ska chansa och jobba imorgon och hoppas att det funkar eller om jag skulle vila nån dag till. Hmmm?

Har just ätit middag, gjorde porterstek och potatis gratäng med svartavinbärs gelé.. sååå himla gott!
Nu är det mera vila som gäller känner jag.. är så mätt så jag orkar typ inte röra mig =)
Maten ska få sjunka nu och sen blir det glass till falk filmen som börjar kl 21.

Hoppas ni har haft en bra helg allihopa!

Kram

Kommentarer
Postat av: Ns2

I want to say that you have interesting info in this website. keep it going. thanks. greetings

2011-11-04 @ 16:01:19
URL: http://ns2.bloghy.com

Lämna en rad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0