Mitt hjärta brister när jag tänker på det här..

 

India II

Hej,

Mitt namn är India och jag är en liten flicka som född ungefär i maj 2006. Mina mått är just nu 42 cm hög och 40 cm lång men jag är säker på att jag kommer att växa lite till.

De slängde mig över stängslet till räddningscentret under en av de hetaste dagarna den här sommaren, utan vatten, utan mat och utan skugga, i det mest avlägsna hörnet från ingången så att jag inte syntes. Jag var nära att dö när jag kände ett par armar och en röst som sa: "Kom här, min sköna". Jag började gråta och skälla... Skulle jag fortsätta leva?!

Jag är lite blyg i början. Jag älskar att leka och att springa med de andra hundarna. Jag har massor med energi och en önskan att få leva. Jag skulle bli jätteglad över att lära känna min nya familj, mina nya vänner som alltid ska älska mig och jag ska också ge dem min livsglädje.

Jag väntar på en massa svar från er.

Tusen kyssar till er alla.

India


**********************************************************************************

Usch.. jag vill verkligen inte tänka på vad min lilla älskling har varit med om! Brukar undvika att titta på hennes sida på julierescue men idag hamnade jag där iaf och tårarna började spruta direkt. Fy fan. Känns iaf himla bra att jag har henne och att hon just nu ligger hoprullad på min mage =)

Önskar bara att alla hundarna skulle ha det bra och slippa bli misshandlade och behandlade som skit.

 


Kommentarer
Postat av: Miii

jaaa huvva stackars india, usch vad hon har varit med om hemskheter.. men nu är hon verkligen i goda händer :) men som du säger, finns ju säkert massor hundar som har det sådär, fy fasen... :/ tur att du räddade India iaf!! kramar.

2010-01-15 @ 20:50:28
URL: http://miiimary.blogg.se/
Postat av: Magda

SÄger också huvva, tur hon hamnade hos er. Man vill inte tänka på vad hon fått uppleva.

2010-01-15 @ 21:46:50
URL: http://magdalenaledin.blogg.se/
Postat av: Tessi

GRIIIIIIIIN!!!!

2010-01-15 @ 22:26:05
URL: http://tjassie.blogg.se/
Postat av: Emma

huvva lillgumman....ozzy skickar varma kärlekshälsningar ;)

2010-01-15 @ 23:16:51
Postat av: Cissi

Huvva! Många kramar från oss!

2010-01-18 @ 05:18:12
URL: http://lillohman.blogg.se/

Lämna en rad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0