Löning idag!

Wiihooo =) ÄNTLIGEN!!
Dock försvinner ju typ allt när man betalar räkningarna men men..

Idag blir en riktigt slö dag tills jag far och jobbar.. börjar kl 15 och innan det ska jag typ inte göra nå. Måste vila upp mig efter helgen =) Himla kul helg har det varit iaf. Och nu längtar jag tills onsdag, av flera anledningar. En av dom är tjejkvällen med massa frukt och massa surr. Ska bli himla mysigt!

Måste verkligen stor handla också, allt är typ slut. Vette tusan va jag ska hitta på till lunch idag. Blir nog att värma rester från igår, älsklingen for och köpte pizza på milano, och kyckling pasta med curry till mig. Pasta lådorna därifrån är ju helt gigantiska så dom räcker lätt till 2 gånger.

Oj.. hmm.. kom just på att jag glömde tanka bilen sist jag hade den och tank lampan ha lyst ett tag nu. Hoppas jag tar mig in till jobbet iaf =) Blir en spännande åktur till jobbet då.. tur att det inte är så långt..
Alltså jag förstår inte varför det är så svårt att komma ihåg att tanka bilen.. glömmer typ jämt bort det.

Hihi.. nu först vakande India.. hon är också himla trött efter allt ståhej i helgen =) Eller nähä.. hon var bara upp och kolla läget för hon vände och gick och la sig igen. Min sötnos.

Nä.. nu blir det lunch!

Kram

Kommentarer

Lämna en rad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0