Laddar för en ny dag med mera kalas =)

Fast jag har inte orkat kliva upp än, gick bara upp och hämtade mini datorn och kröp ner igen =) Himla skönt att ligga kvar i sängen lite extra länge. Men nu måste jag stiga upp snart och börja göra mig klar för att träffa folk, fixa fikat och sånt.

Fy tusan va söt India var just. Hon ligger och sover fortfarande och drömde visst nåt roligt för hon låg och viftade på svansen =) Så himla söt! Tyvärr hann jag inte få igång kameran så jag kunde filma..

JO!! Tack för igår mina sötnosar! Himla trevlig kväll.. och JÄTTE TACK för ringen! Super fin är den =) Puss på er.


Nu är garderoben klar utvändigt (saknas några små lister i hörnen bara) är verkligen jätte nöjd med den! Fasen så skönt att ha en riktig garderob igen =) Nu måste vi bara köpa tråd korgar med ställningar så man får ordentlig ordning där inne också. Jo och så har vi ju fått upp sovrums dörren också.
Börjar kännas som ett riktigt hem här nu. Trivs himla bra här, lite trång är det ju men det är ju bara tillfälligt tills vi får klart vårat riktiga hus =) Wiii va jag längtar!!
Sen tänker vi inte flytta förens det är dags att flytta ner under jorden.. hihi. Här ska jag och vi leva för alltid.

Nä nu ska jag sluta svamla och stiga upp och äta nåt.. magen kurrar som fasen.

Hoppas ni får en härlig söndag allihopa.

Kram

Kommentarer
Postat av: Magda

Tack för en trevlig kväll:) Och ni har fått det super fint hemma i ert lilla hus.

2010-01-24 @ 12:26:09
URL: http://magdalenaledin.blogg.se/
Postat av: Lina

Tack själv du för en trevlig kväll :)

2010-01-24 @ 18:57:28
Postat av: Miii

tack själv gumman för en trevlig kväll :) himla glad att jag kom ändå direkt från jobbet, de var tack vare jannice som kunde hämta o skjutsa :) så söt hon var! och som sagt, längtar redan till onsdag!! mera tjejsurr :) kram

2010-01-24 @ 19:55:50
URL: http://miiimary.blogg.se/

Lämna en rad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0