Intar soffläge igen! =)

Ja.. känner mig likadan idag som senaste dagarna.. grymt segdragen förkylning! Trodde det skulle bli bättre ganska snabbt när jag fick penicillinet men tydligen inte. Kan ju bero på cystan och att jag har lite sämre immunförsvar då.
Haha.. Magnus säger att jag tom har snarkat lite igår natt! Jag brukar aldrig snarka annars, däremot gnisslar jag tänder ibland =)

Idag tänkte jag äta rester från middan igår till lunch, spagetti och köttfärssås. Mumma. Älsklingen far snart iväg på fredags lunchen som vanligt, åh va skönt det hade varit att följa med och få komma ut lite men jag orkar fasen inte! Igår tänkte jag att jag skulle klä på mig och gå ut lite men när jag gick och skulle klä på mig så skrek typ varenda cell i min kropp neeej! Så jag gick tillbaka och la mig på soffan istället. =)
Tror jag ska se en av mina favvo filmer också.. Moulin Rouge. Sen ska jag.. hmm.. ja. Stora planer för idag alltså =)
Åh va jag längtar tills jag blir friskt! Få gå en lång prommis med India och träffa vänner igen..

Nä.. nu kurrar magen så nu är det dags för lunch.

Kram

Kommentarer

Lämna en rad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0