Värsta träningspasset!

Vi har just kommit in efter en liten promenad.. i typ över en halvmeter djup snö =) Helt sjukt jobbigt, men så jäkla roligt! India försvann helt under snön och fick hoppa för att komma framåt. Tur att jag hade älsklingen med mig så fick han gå framför mig och spåra =) Efter en liten stund så utnyttjade India det också så hon gick kloss bakom benen på Magnus..
Nu är vi allihopa mer eller mindre helt slut. Och jag måste hoppa i duschen nu så jag hinner till jobbet sen, fast helst av allt skulle jag vilja ta en liten power nap.. hihi.
Men nu är det ju bara måndag och en kort dag på tisdag och sen är jag ledig på onsdag! Himla skönt.

Ska ringa till mamma och höra om dom inte ska äta köttsoppa snart, är så himla sugen på det! Kanske dom kan göra det till helgen =) Eller ännu bättre tills på onsdag kanske..
Synd bara att Magnus inte tycker om det men han får väl äta nåt annat då =)

Ja.. nu har jag nog inte så mycket mer att säga.. så nu ska jag hoppa i duschen!

Hoppas ni har en bra måndag!

Kram

Kommentarer
Postat av: Mia

Hi hi kokade köttsoppa i går, du kan komma o hämta eller äta här!!



mamma

;)

2010-02-01 @ 16:42:51
URL: http://miaindia.blogg.se/

Lämna en rad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0