Tvätt tid imorgon!!

Wiihoo.. imorgon ska vi tvätta hos Magnus mamma. Vi måste verkligen fixa våran tvättmaskin nu!! Grymt jobbigt att behöva klänga på andra för att få tvätta.
Ska passa på att tvätta handdukar och sånt när hon har torktumlare i tvättstugan.. är ju inte lite hundhår som sitter i dom.
Så imorgon blir det väl att tvätta typ hela dagen, men det ska bli skönt när det är gjort!

Skulle behöva köpa ett nytt minneskort till min kamera, mitt gamla har slutat funka. Säger bara att minnet är fullt fast jag fört över en massa bilder. Och nästan alla bilder som finns på minnet går inte att föra över till datorn!! Kommer bara upp en ruta där det står att filen är skadad eller nåt så att det inte går =(
Inte alls roligt.

Och ikväll börjar House igen!! Åh va jag har längtat, ska sitta bänkad framför tv:n med ben and jerrys och försvinna in i sjukhus världen =)

Idag på jobbet sa jag till chefen att jag vägrar fylla ciggskåpet nå mer, hon såg helt rolig ut och undrade varför och då sa jag bara att jag inte klarar av lukten! För det stinker verkligen AS när man öppnar det och all tobakslukt bara väller ut. Håller på spy bara av tanken! Men hon verkade inte tycka att det gjorde nånting, hon bara småskrattade och tyckte okey då. Skönt.

Nä nu ska jag göra ett stooort saft glas och mysa på soffan med India!

Hoppas ni har en bra kväll.

Kram

Kommentarer
Postat av: Lina

Jag förstår inte hur ni överlever utan tvättmaskin?? Behöver ni tvätta stora saker så kan ni komma hit och låna vi har en 8kg tvättmaskin.. men tyvärr inte tumlare.. :)

2010-02-02 @ 20:10:10
Postat av: Miii

hehe förstår precis hur ni känner, sådär hade vi det också ett tag, for till mamma o tvättade :) men nu är det skönt när man kan tvätta själv. jag vill också ha en torktumlare, tror vi ska fixa det! eller bättre anordning för att hänga kläder. hihi, cigg skåpet, förstår det gumman!! :) usch och fyyy!

2010-02-02 @ 21:40:02
URL: http://miiimary.blogg.se/

Lämna en rad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0