Torsdag..

Så var det torsdag idag. Känns som dagarna och veckorna bara susar förbi utan att man riktigt hinner/orkar ta vara på dom ordentligt. Nåja.. snart år det vår och sommar och då orkar man och hinner med så mycket mer =) Längtar så otroligt mycket tills det börjar bli vår och solen kommer fram och ger en en massa ny energi!

Igår var en busy day, eller ja egentligen inte så busy men vi var i farten hela dagen. Först segade vi som på, på morgonen sen for vi ut och åkte runt och var och hälsade på folk, sen hann jag bara hem och mellanlanda lite och sen for jag iväg och käkade middag med tjejerna hos Magda. Himla trevligt som vanligt =) Vi hade värsta skratt attackerna och surrade om allt möjligt. Är så oerhört glad att jag har er!
Alla var som rätt trötta och sega så det blev inte så sent.
När jag kom hem så låg jag på soffan ett tag innan jag insåg att det var lika bra att gå och lägg sig i sängen istället.. låg ju ändå bara och halvsov.

Idag blev det en skön sovmorgon och sen kom Sara och vi planerade inför hennes bröllop och kollade vad vi ska beställa från panduro. Shit pommes va mycket fint det finns!!
Kom fram till att jag ska beställa så man kan göra egen tvål och egna karameller sen, kanske lagomt till jag blir ledig ;)

Nu är det lite chill som gäller innan det är dags att göra middag. Sen ikväll ska jag på yoga med Tessi! Oh my.. ska bli kul att se hur det går =)
Har fasen inte ens nå träningskläder att ha på mig. Får väl rota fram nå trasor att dra på mig iaf..
Hoppas det är nånting som jag tycker om så jag kan fortsätta med det. Skulle verkligen behöva bli lite smidigare!


         

India gillar också spikmattan =)
Min "lilla" hög med hår efter att jag klippte mig, måste boka tid för att toppa det igen nu.. fasen vad det växer!

Nä nu ska jag bråka lite mer med mitt dumma minneskort i kameran. F.U.C.K

Hoppas ni har en bra torsdag!

Kram


***************************************************************

Hmm.. nu verkar mitt minneskort funka igen.. skumt! Tror jag ska be älsklingen formatera det och så hoppas att jag slipper köpa ett nytt!
Dock var det flera bilder som inte funkar att titta på men jag lyckades föra över alla bilder till min extrena hårddisk iaf =)


Kommentarer
Postat av: Miii

Ja, alltid supermysigt med tjejkvällar hur långa eller korta dem än blir :) åh panduro, där måste ja kika lite nu, dem har så mycket fint! Ja men det är ju perfekt till sen, då kan du ju pyssla på massor :) du får berätta om yogan sen, supernyfiken på hur den är! :) Kram söt!

2010-02-11 @ 18:23:25
URL: http://miiimary.blogg.se/
Postat av: Thomaslene

I bookmarked this guestbook. Thank you for good job!

2011-10-11 @ 11:39:16
URL: http://thomaslene.blog366.com

Lämna en rad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0